Instagram

tirsdag 1. april 2014

Ny start

Da var siste treninguke i sesongen 2013/14 over og det er på tide å sette seg ned å evaluere resultater og begynne å planlegge 14/15 sesongen.
Ut i fra alt som har hendt med sykdom å skade så må jeg si meg fornøyd med sesongen. Hovedmålet var å få unna over 700 treningstimer med riktig trening for å skape ett godt grunnlag for å nå 800 timer i 14/15 sesongen. Og i og med at jeg fikk runners knee i oktober og i tillegg til det har vært syk og måttet operert så er jeg veldig fornøyd med at jeg har fått unna 700 timer på 11 mnd.

Nå skal jeg bruke hele april på å gå igjennom alle testresultater, årsplaner og snakke med de jeg trener mest med for å finne ut hvordan jeg skal trene fremover og hvordan jeg kan tilspisse treningen min enda ett hakk.
Jeg skal også bruke april til å ta nye O2 og laktat tester, og ikke minst skaffe overskudd gjennom mange hviledager.
Jeg gleder meg enormt til 1. mai og ett nytt treningsår med nye mål! Jeg legger ut info etterhvert som planen tar form.
Om det er noen som lurer på noe i forhold til type trening, oppsett, belastning, årsplan så er det bare å ta kontakt.

Ha en fortsatt flott treningsuke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar