Instagram

mandag 15. juli 2013

5km test med mer

I går hadde jeg en rolig joggetur på 2 timer i traseen hvor birkebeinerløpet går, det var litt tilfeldig at det ble akkurat der men det ble en god økt og det var gøy å kunne løpe å planlegge litt nærmere hvordan jeg skal legge opp løpet neste år.
Når jeg var tilbake til bilen så skiftet jeg kjapt over til langrennsutstyr for å kjøre en 5km klassisk test i rulleskiløypa på Birkebeinerstadion. Løypa er ganske kupert og det skiller 100 høydemeter på 5km hvorav de fleste er lagt inn i 2 bakker, så her gjaldt det å klemme til utfor og på flatene for å få en god tid. Og til min store overraskelse så gjorde jeg unna hele løypa på 14 minutter og 58 sekunder! Jeg er veldig fornøyd med tanke på at dette var etter 2 timer jogging og at jeg hadde gjennomsnitt på sone 3!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar