Instagram

tirsdag 30. april 2013

Uke 18 - GO!

Da var uke 18 her og endelig snart 1.mai og starten på min nye sesong. Den første uken begynner rolig og planen er 10-12timer fordelt på 7 økter og 1 konkurranse. Jeg skal ha 1 intervalltrening, 1 hurtighetstrening, 1 styrketrening og resten blir langkjøring med bevegelighetstrening som avslutting.
For å være godt rustet til tiden som kommer og for å få ladet batteriene til Råskinnet som går på lørdag så tok jeg meg 100% fridager både på søndag og mandag, mens nå i dag skal jeg ha rolig langkjøring i 1,5 time med litt tekniske øvelser først.

Uke 18:
Mandag:
Økt1 - Fri.
Økt2 - Fri

Tirsdag:
Økt1- Langkjøring
Økt2- Fri

Onsdag:
Økt1 - Langkjøring med hurtighet
Økt2 - Langkjøring

Torsdag:

Økt1 - Styrke(maks).
Økt2 - Fri

Fredag:

Økt1 - Intervaller.
Økt2 - Fri

Lørdag:

Økt1 - Konkurranse.
Økt2 - Langkjøring

Søndag:

Økt1 - Langkjøring.
Økt2 - Fri



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar