Instagram

fredag 19. april 2013

Semsvannsrunden

(19.04.2013)
God morgen! Da endte jeg med å løpe Semsvannsrunden allikevel og det ble en hyggelig opplevelse selv om kroppen var tung. Løpet er på 4,8km på sti/grus med ett par gode motbakker, og i går var det i tillegg en del gjørme, is og litt snø som gjorde at maksfarten sank litt, men som også ga god trening før Råskinnet.
Dagsformen min var sånn passe etter mange uker med hard trening, men jeg stilte til start for å gjennomføre og for å teste kroppen litt før de viktige løpene. For min del ble det en hyggelig overraskelse når kroppen svarte med å gi meg 2.plass på tiden 19min. Ikke ble jeg stiv og pulsen var jevn hele løpet gjennom selv om den var litt høyere enn jeg skulle ønske, men det kommer nok av at jeg fortsatt er sliten i kroppen og ikke 100% restituert. Planlegger å løpe neste torsdag også for å få en siste gjennomkjøring før Råskinnet den 04.mai.

God fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar