Instagram

onsdag 24. april 2013

Denne uken så langt

Mandag hadde jeg fridag, som jeg har nevnt tidligere så er April en rolig mnd for meg da ny sesong skal startes 1.mai, derfor blir det 2 fridager i uken i denne mnd.
I går derimot hadde jeg en fin rolig tur på rulleski rundt på Kolsås og Vøyenenga. Det ble 25km på intensitetssone 1. Jeg brukte økten til å trene litt på teknikk i skøyting.

I1: 60-72% - Restitusjonstrening, oppvarming og rolig langkjøring.
I2: 72-82% - Langkjøring med moderat innsats.
I3: 82-87% - Naturlig intervall, hurtig langkjøring og langintervaller med pauser som tilsvarer ca.20-30 % av dragtiden.
I4: 87-92% - Svært hurtig langkjøring og intervaller med stor innsats og pauser som tilsvarer ca.50% av dragtiden.
I5: 92-97% - Intervaller med maksimal eller tilnærmet maksimal innsats og med pauser på 70-90% av dragtiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar